TS: Kto sa stane Hotelierom roka? Kto získa jedinečné ocenenie v hotelierskej branži?
- Kategória: Pre médiá
(3.8.2017) Zväz hotelov a reštaurácií SR organizuje jedinú súťaž na Slovensku, ktorá hodnotí prácu manažérov v hoteloch.
Ide o prestížne súperenie hotelierov. Víťazom sa stane profesionál, ktorý je medzi hoteliermi všeobecne uznávaný. A jeho práca je výnimočná, vzorová a má originálny rukopis pri vedení hotela. V tomto roku sa súťaž viac otvorila verejnosti aj v tom, že navrhnúť súťažiacich mohla laická i odborná verejnosť. Spomedzi nominovaných finalistov určovala troch „naj“ hodnotiaca komisia. Pre tento rok 2017 bola zložená z odborníkov, odborných novinárov, dodávateľov, zástupcov stredných odborných škôl.
V dvojkolovom rozhodovaní vybrala hodnotiaca komisia troch hotelierov, ktorí sa za rok 2017 budú uchádzať o titul Hotelier roka: Iveta Chovanová - z hotela Tri studničky****, Rudolf Križan - Grand Hotel River Park, Sylvia Holopová - Boutique Hotel Hviezdoslav****. Od začiatku augusta sa prostredníctvom špeciálnej webstránky www.hotelierroka.sk rozhoduje, ktorí z nich sa stane víťazom súťaže. Hlasovať sa môže až do konca septembra a jeden z hlasujúcich vyhrá pobyt v romantickom historickom hoteli Elizabeth**** v Trenčíne. Nie náhodou - minuloročným víťazom súťaže Hotelier roka je manažér práve tohto hotela Ján Svoboda. Víťaz súťaže bude dekorovaný na tradičnom Jesennom stretnutí hotelierov v októbri.
Zväz hotelov a reštaurácií SR založil súťaž v roku 1997, kedy sa konal jej prvý ročník. Presne desať rokov sa súťažilo o titul Hotel roka a Reštaurácia roka, v niektorých ročníkoch sa dopĺňali aj ďalšie kategórie. Od roku 2007 sa súťaž viac zamerala na osobnosť hoteliera. Hotelieri sa oceňovali za predchádzajúci rok, pričom dôležité boli najmä dosiahnuté ekonomické výsledky hotelových prevádzok. Na najvyšší stupienok sa od roku 2008 postavili 4 hotelierky a 2 muži hotelieri.
Po dvadsiatich rokoch sa teda súťaž Hotelier roka zmenila a titul sa udeľuje za aktuálny rok a prihlásený hotelier nemusí byť členom Zväzu hotelov a reštaurácií SR. Súťažiaci by však mal sám prejaviť záujem o súťaž tým, že pošle svoj profesionálny životopis, motivačný list. Hodnotiaca komisia berie do úvahy nielen ekonomické výsledky hotela, ale aj recenzie klientov hotela, ktoré sú v aktuálnom hotelovom biznise veľmi dôležité.
Víťazstvo je ocenením osobnosti manažéra, jeho schopnosti pracovať systematicky a precízne, s tým, že vie motivovať pracovníkov, aby sa nielen naplnili, ale aj prevýšili očakávania hostí.
Mgr. Marek Harbuľák, generálny manažér ZHR SR
Čo je ZHR SR?
Zväz hotelov a reštaurácií SR je dobrovoľnou, nepolitickou, záujmovou a odbornou organizáciou, ktorej cieľom je obhajovať spoločné záujmy členských subjektov voči orgánom štátnej správy a iným organizáciám, zvyšovať ich profesionálnu prestíž, ovplyvňovať verejnú mienku a názory riadiacich orgánov cestovného ruchu v štátnej správe a samospráve na slovenské hotelierstvo, gastronómiu a cestovný ruch.
Tlačová správa na stiahnutie (.pdf)
Kontakt pre médiá:
Mgr. Marek Harbuľák
generálny manažér
Mobil: 0911 262 177
Tel./fax: 02 58 233 386
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript., www.zhrsr.sk